Kempen

Kempen 1 Blog 1 Bendera - [Kempen]

Isnin, Ogos 23, 2010 Mahamahu 55 Comments

Tak terlambat lagi rasa kita nak tunjukkan semangat syg dan cintakan kita kepada negara sendiri. Bersamaan dengan bulan kemerdekaan dan kibar jalur gemilang. Apa salah kita juga sebagai bloger mengibarkan jalur gemilang dalam blog kita. So oleh itu, aku plan untuk satu kempen bukan lah besar sgt dan hanya memerlukan sokongan dari seluruh blogger2 yg ada di Malaysia. "Kempen 1 Blog 1 Bendera" itu lah yg aku maksudkan. Mudah sahaja dengan hanya meletak bendera2 yg ada ini di blog anda itu sahaja.

Ini bukan satu pertandingan dan tiada hadiah disediakan, tapi hanyalah sebahagian khidmat masyarakat yg ingin aku sumbangkan kepada negara tercinta. So aku harap kepada semua blogger2 yg bekerakyatan Malaysia dpt menyahut seruan kibar jalur gemilang mereka kalau tidak dirumah atau di kenderaan di dalam blog pun sudah memadai. Bukan hanya letak iklan dan juga banner sahaja tapi, letak bandera kita sehingga hari ulang tahun kemerdekaan yg akan disambut pada 31 Ogos 2010. Ini kerana blogger terdiri daripada seluruh dunia dpt mengetahui bahawa kita rakyat yg cintakan negara dan juga tanah air kita sendiri.

* Click gambar bendera di bawah ini dan 'save'kan untuk diletakkan di blog anda.


 




Semoga kita sama2 menyemarakkan semangat kemerdekaan yg telah kita capai selama 53 tahun ini untuk generasi akan datang. Jutaan Terima Kasih kepada yg telah menyokong.




55 ulasan:

  1. yeah..semangat kemerdekaan..tapi skang ni org dh tak brapa nk peduli..sunyi jeh..

    BalasPadam
  2. dah letak bendara kibar2 kat blog.heeee

    selamat menyambung hari kebangsaan ke 53

    BalasPadam
  3. nak letak jugak neh.thanks sharing!!

    BalasPadam
  4. thanx sbb sudi kongsi. minta izin sharekan di blog (gambo bendera tu)

    aku rasa ramai yg tak berapa nak sambut sebab dalam bulan puasa, orang lebih sibuk puasa, berbuka dan nak raya. kalo boleh operate otak, mesti sume pasal ramadhan dan syawal.

    ape2 pun langkah satu blog satu bendera ni harus dipuji, paling tidak kita ingat di mana bumi dipijak di situ langi dijunjung

    BalasPadam
  5. thanks, da letak bendera dan linkkan skali

    BalasPadam
  6. thank pada yg support and pada yg dah letak war-warkan pada kawn2 ok.. tak perlu letak link pun tak apa ini cuma kerja amal untuk kesedaran bersama termasuk diri aku.. thanks semua.....

    BalasPadam
  7. uiks nk kena letak sume ke...satu bendera jek xleh ke?? huhu

    BalasPadam
  8. akak ambik letak kt blog

    BalasPadam
  9. Ok..
    Saya sahut ini kempen..

    BalasPadam
  10. saye mintak 1 pic untuk support kempen ni

    BalasPadam
  11. waaaa bagus la arul cayalah!! i sapport jugak baru anak2 remaja kita ni tunjuk sket semanagt merdeka

    BalasPadam
  12. cayalah.fahmie amek satu la mcm nie..hehe

    BalasPadam
  13. Salam..Thanks ye...Sy nak letak kat blog sy gak...Tq ye...

    BalasPadam
  14. Di jemput lah ambil bendera tu satu atau banyak and letak di blog anda.. dan harap dpt di ajak kawn2 lain untuk turut serta ok.. Terima Kasih

    BalasPadam
  15. WOKE...1 SUDAH PASANG DAH..

    BalasPadam
  16. bagus idea nih! nnti sy letakkan :)

    BalasPadam
  17. toing!!toing!!!landing cini sambil klik nuffnang

    BalasPadam
  18. pasti pacak satu. thanks ingatkan aku.

    BalasPadam
  19. nak letak jugak!
    time kaseh ye =)

    BalasPadam
  20. aku pun nak mntak permission 1 bendera.thnx!

    kasi semangat sket

    BalasPadam
  21. Jom ramai2 sertai kempen ni.
    Saya pun da join.

    BalasPadam
  22. Terima kasih kepada semua yg terus menyokong kempen ini.. Dan sebarkan kepada rakan2 anda yg lain ok.. TQ

    BalasPadam
  23. saya pon nak tumpang kempen gak.. tq tuan umah.

    BalasPadam
  24. saya pun amik satu yer !

    BalasPadam
  25. nak share gak entry nie... huhu!!!

    BalasPadam
  26. salam, tuan umah..
    singgah pnjam bendera ni ^^

    BalasPadam
  27. Mahumahu:kalau letakkan bendera ni kat forum gengblogger ok ..Aq memerlukan keizinan ko..Kalau ko bagi.aq letak kredit bagi kat ko la..

    BalasPadam
  28. kempen lu dah gua sahut!!

    BalasPadam
  29. saya amek 1 bendera letak kat my blog. menjana 1 tranformasi!! :D

    BalasPadam
  30. gua sapot kempen lu ni, gua kasi link siap dkt entri baru gua..

    BalasPadam
  31. orait!!! saya amek jugak 1 bendera~~

    ^^.

    BalasPadam
  32. Wahh cool..
    Aku curi 1 nk tempek kat blog ek :)

    Love,
    PojiePooh Abdullah

    BalasPadam
  33. support jugak...ada amek 1...

    BalasPadam
  34. salam singgah

    akak amek satu k..tahniah sbb wujudkan kempen ni..:-)

    BalasPadam
  35. amek satu yek bendera neh...>_<

    BalasPadam
  36. Teruskan mengempen kerana ia satu usaha murni terhadap negara kita yg tercinta.. Terima Kasih kepada semua yg menyokong kempen ini...

    BalasPadam
  37. chaiyok2..saya amik 1 ye!

    BalasPadam
  38. ok will take one thx!! :D

    BalasPadam
  39. Tanpa Nama26 Ogos, 2010

    menarik!

    BalasPadam
  40. da amik 1..dan da link pada bendera tu ke blog ini.
    Terima kasih ya...

    BalasPadam
  41. datang menyahut kempen

    BalasPadam
  42. datang minx satu bendera.. hikhikhik.. makasi tuan tanah..

    BalasPadam
  43. Salam..saya pun nak turut serta dalam kempen ni. Saya ambil satu bendera yer..

    BalasPadam
  44. Tanpa Nama26 Ogos, 2010

    Nak join ikut kempen ni jgklah...

    BalasPadam
  45. suda menyahut seruan tuan blog...

    terima kasih ye..

    BalasPadam
  46. nak ambik satu la ni time kasih

    BalasPadam
  47. thanks!! say ambil satu.. :)

    BalasPadam