Sape Nak Hadiah Free Dari Paris? - [Contest]

Selasa, Oktober 26, 2010 Mahamahu 1 Comments


Ni entry khas aku dapt tag dari Kak Heze kredit to beliau... Sebab aku ngan dia ni minat masuk contest so masing2 saling tag mengtag untuk semua contest yg dirasakan sesuai dan ada peluang tuk menang. Aku suka masuk contest ni semua ye lah sebab blogger2 kita ni kaya2 leh buat contest dengan hadiah2 menarik so aku joint. Aku nak buat contest tak dpt2 lagi sebab bajet tak cukup dan tak ada sponser hehehehhe.....


This one, contest menarik sebab hadiah dia khas and special di bawa dari Paris. Aku tak nak lepaskan lah peluang nak hadiah dari Paris nak pergi Paris dah pasti tak dpt kawn2 yg dpt ni kongsi2 pun ok lah dpt gak lah cenderamata dari sana... Harap2 sgt dpt menang contest ni heheheh... Kepada tuan yg menganjur contest ini Nadia Farahida dan juga kawn dia Farah Rais terima kasih bagi peluang kat blogger mcm aku ni nak menang hehehhe.. berangan sgt.. Semua syarat dah dipenuhi dan juga semua kehendak dah di ikuti. Harap2 dpt masuk dan juga harap2 menang lah hehehehhe..

1 ulasan:

  1. wah gud luck uols...bagus2 bertindak mengikut arahan katenye kan..haha

    BalasPadam