Contest Kesayanganku - [Contest]

Sabtu, November 20, 2010 Mahamahu 4 Comments


Ini satu lagi contest yg aku rasa nak mencuba aku jumpa di sebuah blog bernama Journey of Bride-2-Be to 11.11.11. Menurut kata pemilik blog ni baru sahaja berusia 2 bulan dan sempena dengan ulangtahun ker 2 bulan blog ni beliau berminat nak buat satu contest. Aku ni suka masuk contest yg menawarkan hadiah best jadi aku pun mencubalah nasib untuk contest ni. Syarat mcm biasa jadi follower, letak banner dan buat satu entry bertajuk Contest Kesayanganku. Jadi bacalah entry aku untuk contest ni ok..

Kalau tak jelas click untk besarkan dan boleh baca kat bawah ni juga...

"Dibina sejak dari aku kecik lagi, dengan keluasan 1 ekar hasil tanah penerokaan ia dibina dengan hasil titik peluha ayah ku sendiri. Bermula dari binaan ruang hadapan sehingga ke dapur dan bilik2 menjadikan mahligai ini luas dan selesa untuk family ku berteduh. Hasil kederat ayahku, maka istana ini tersergam indah menjadikan aku lebih bangga berada disini. Kini aku sudah menjangkau usia dewasa, teratak ini lah menjadi pusat pengumpulan seluruh ahli keluarga yg merantau untuk bersama2 mengeratkan silatulrahin terutama ketika sambutan hari yg penuh bermakna seperti hari raya. Bak kata pepatah 'tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat aku dibesarkan', segala memori tersemat indah disini, segala detik pahit manis menjadi ingatan setiap kali aku pulang untuk bersama keluarga tersayang. Tidak akan sedikit pun merubah segalanya dirumah ini walaupun ia akan menjalani transformasi mengukit masa dan juga trand. Diteratak indah ini lah segalanya bermula. Itu lah rumahku syurgaku menjadi satu2nya benda yg paling aku syg bersama2 keluarga ku."

Rakan di Tag ialah Heze Suze






   

4 ulasan:

  1. tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat aku dibesarkan

    I like this

    BalasPadam
  2. ringkas tapi padat..syarat2 seme dah complete..nanti akan diupdate dlm nama peserta ye..tq sbb join..we wish u all da best..

    BalasPadam
  3. adeehh terpampang nama akak ko tag ye hahahaha...insyaallah will join

    BalasPadam