Pengumuman

Jemputan Walimatulurus

Isnin, November 15, 2010 Mahamahu 1 Comments

Biasalah dah tiba masa hujung tahun ni lah ramai nak buat majlis kahwin. Ada yg buat kat rumah, kat hotel, kat garden dan mcm2 lagi lah. Tapi yg pasti aku dapat 2 jemputan pada tarikh yg dekat so senang nak plan pergi mana dulu. Hari tu ada gathering kat rumah kawn aku ni rupa2nya dia buat majlis mkan untuk kasi kad kahwin hehheh ok apa. Mereka ni kawn aku masa study dulu, kawn rapat satu kelas and juga satu kumpulan. Tup tup dah nak kahwin tunggu turn aku lak nanti huhuhuh...


Kawan aku sorang ni nama dia Hizami atau kita org selalu panggil 'Bintik' tak tahu kenapa tapi tak ada pun bintik2 kat badan dia. Kawn satu group aku masa FYP. Di nak kahwin pada 27 November 2010 hari Sabtu. Kat rumah di Bandar Tun razak. Kahwin pun dengan budak satu campus. Tapi masa study tak lah bercinta bagai nak rak, Akhirnya kawhin gak dia org tahniah dari aku. Moga bahagia ke anak cucu.


Satu lagi majlis lak di adakan pada hari keesokannya 28 November 2010 hari Ahad. Ni kawn aku satu kelas gak tapi dia habis awl satu sem dari aku transfer kredit byk. Panggil dia Boy atau nama sebenar Fahmi. Budak Ampang jer so kenduri kat rumah dia gak. Aku doa kau bahagia bersama yg tercinta tapi dgr kata mereka ni dah bercinta dekat lebih 3tahun. Wow satu jangka masa panjang juga kenal hati budi katanya.

So pada rakan taulah BSE 2006 yg dpt tahu pasal info ni dijemput hadir kenduri mereka bagi meraikan kawn2 kita ni. Pada yg nak kahwin nanti jemput lah aku insyallah aku dtg. Nanti turn kita ramai sikit yg dtg, byk hadiah hehehehh. Ok lah Selamat Pengantin Baru to my friends.






1 ulasan:

  1. owh 25 dec dah dpt jemputan kawin EL ZAFDRIL ..uols pergi tak??

    BalasPadam